האמת והטיוח

כדי לא להצטייר כאדם לא צנוע עובדתית מה שעשו קצינים במילואים בחיל הים אני עושה בכתיבה ברשת.כבר פעם חמישית ואף פעם לא מיותר. אני מאמין לעדותו של קנת אוקיף שפעל כאיש שלום.

זה היה אני או הם" או'קיף סיפר על חוויותיו מליל המשט הקטלני. "הייתי מעורב בפירוק נשק משני חיילים, אקדח אצל אחד ורובה אצל אחר. האלימות של הישראלים באה ללא אזהרה, במים בינלאומיים. ברגע שנחת הקומנדו הראשון, כבר ראיתי בינינו גופה והיה ברור שהופעל נגדנו כוח קטלני. כשירד השני כבר היו לידי שלוש גופות. זה היה ברור שזה אני או הם. ישר שהם ירדו מהחבלים, חטפתי את הנשקים ורוקנתי את המחסניות – על מנת שיהיו עדות במשפט". לדבריו, "עובדה שרק הישראלים מאמינים לגרסה של הממשלה, אף אחד אחר לא קונה את זה". הוא סיפר על תחושותיו האישיות במהלך הקרב בין התוקפים ללוחמי השייטת. "לא פחדתי. זה היה מצב של קרב וזה מוכר לי מהמארינס. האדרנלין זורם בגוף, ההתרגשות באוויר. שהיו פלאשים של האהובים בחיי, וחשבתי על האפשרות שלא אוכל לחבק שוב את ילדיי ואשתי", אמר.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3901776,00.html

העובדות ידועות. אמרו עליהם שהם טירוריסטים ומחבלים אבל הם זרקו את הנשקים שפרקו מהחיילים לים. הם לא עשו שימוש בנשק שפרקו מחיילי השייטת כדי לקדם מיקוח על שיחרור אסירים פלסטינים אלא שיחררו את החיילים בתמורה לטיפול בנוסעים שנפצעו. במדינה מתוקנת שר הביטחון,רמטכל ,מפקד חיל הים ועוד רבים אחרים היו מתפטרים או מפוטרים ללא כל חקירה. בישראל הכל קורה אחרת. ליברמן מביא ממולדתו את התורה הבולשביסטית ומאשים את מפלגת קדימה שעמדה לצד הממשלה בבגידה. דבר אחד השתנה לטובה למאיר וילנר תקע חבר כנסת מחרות סכין בבטן חנין זועבי עדיין בריאה ושלמה. לחסן נסראללה שאמר "אני טעיתי" יש יותר כבוד עצמי משר הביטחון שדואג רק לאהוד ברק. התהפכו היוצרות ועדיין מנהלים את המאבק והמלחמה בשיטות שאולי עבדו לפני 100 שנה

עידכון

מה לעשות כאשר העובדות מדברות בעד עצמן וסיפור על "לוחמי הגרילה" הוא עורבא פרח ?

מחברים דוחות מודיעין

כתיבת תגובה

