לאור ומקורביו

זה כבוד גדול מאוד שלאור מספר על דמותי ברשימתו כאחד מעושי הלינץ' בלאור  רק שהכבוד הזה בכלל לא מגיע לי. לאור השתמש בדימוי שלי כאחד שמתפרע לפעמים ברשת  כדי להצביע על כך שאני רודף אותו באופן אובססיבי שלושה חודשים רצופים. איך תיאור פעילותי הפרועה מידי פעם הגיעה ללאור אני לא יודע.אני כן יודע שלטענה על רדיפה אובססיבית של לאור על ידי לצערי אין שחר.

ליטל גרוסמן מהעיר פנתה אלי בטלפון מסיבה פשוטה . אני התקשרתי לחדוה הרכבי כדי למחות על השתתפותו של לאור בהשקת ספר שירים שלה שהתקיים באותו יום בבית ביאליק. השארתי הודעה במשיבון ומספר הטלפון שלי הגיע כנראה להעיר דרך לאור שקיבל אותו מהרכבי.

ליטל גרוסמן שאלה אותי במפורש אם איימתי על מקורבים ללאור ונוסף לחדוה הרכבי נקבה גם בשמה של סיגל בן יאיר.בסופו של דבר המילה איום לא הוזכרה ברשימתו של לאור.

אני עדיין בטוח שיש להזכיר לאלה שעובדות עם לאור במטעם מאיה קופרמן,הילה להב,וסיגל בן ארי שהן מכתימות את שמן בהמשך הקשר שלהן עם לאור.רצוי מידי פעם להסביר גם לדרור בורשטיין שלמרות שהוא כותב ספרים וזקוק לעושים במדור הספרות של הארץ,שאין זה יאה לכבד בנוכחותו ארוע שיצחק לאור משתתף בו.

כתיבת תגובה

