תגובה "להזכרת מעללי" לרשימתו של יצחק לאור בעיתון העיר

גם שמי השתרבב לרשימה

כך כתב לאור

"ואחד שאול סלע ,ממש לא מרפה . שלושה חודשים מטייל בכל הבלוגים,בפייסבוק,נראה כאילו האובססיה שלו היא הרבה מעבר לענייני סקס,ואפילו אל המשוררת חדוה הרכבי פנה בטלפון בגללי. "

תגובה לעניין הפניה לחדוה הרכבי בטלפון

ב אמצע אפריל התקיימה השקת ספר שירים של חדוה הרכבי בבית ביאליק בתל אביב. לארוע הוזמן יצחק לאור. את ההודעה ראיתי מספר שעות לפני הארוע והזדעזעתי מעצם העובדה שיצחק לאור הוזמן לארוע פומבי וציבורי. כתבתי דברי מחאה בבלוג של דרור בורשטיין והוא מחק את תגובותי. לחדוה הרכבי השארתי הודעה בבלוג וההודעה עדיין רשומה בבלוג. דרך 144 איתרתי את מספר הטלפון של חדוה הרכבי . התקשרתי לחדוה הרכבי פעם אחת ויחידה לפני הארוע והשארתי הודעה במשיבון. תוכהן ההודעה היה שאין זה ראוי לכבד את יצחק לאור בהשתתפות בהשקת הספר.

אני עמדתי ועומד מאחורי הדברים שסיגל בן יאיר,הילה להב ,מאיה קופרמן ,חדוה הרכבי ודרור בורשטיין ראויים להוקעה וגינוי. מאיה קופרמן ,הילה להב וסיגל בן יאיר ממשיכות ליטול חלק ברבעון מטעם אותו עורך יצחק לאור. לחדוה הרכבי ודרור בורשטיין פניתי לפני הארוע ,מחיתי בפניהם ולמרות זאת הם השתתפו בו. אכזבתי היא מכך שאני הייתי היחיד שפנה לחדוה הרכבי בטלפון . היה ראוי שעשרות אנשים יפנו אליה ויעמידו אותה על טעותה.

עיתון העיר פנה אלי לקבלת תגובה וידע את מספר הטלפון שלי כנראה משום שהשיחה זוהתה ע"י חדוה הרכבי. למרות שלאור מתאר במאמר שביצעתי "פניה טלפונית" לחדוה הרכבי נשאלתי בשיחת הטלפון עם התחקירנית של העיר אם איימתי על חדוה הרכבי וסיגל בן יאיר. המילה איום לא הוזכרה בעיתון.

על העברת מספר הטלפון שלי על ידי חדוה הרכבי ליצחק לאור לא עברתי לסדר היום ואת הדברים האלה כתבתי בבלוג שלה

הרשימה נכתבת משום שחדוה הרכבי העבירה את מספר הטלפון שלי ללאור 07/05/2010 21:15
שאול סלע
כאשר השארתי לפני כ 3 שבועות הודעה לחדוה הרכבי במשיבון היא הבינה שתוכן הדברים שלי מדבר על מעשה שמתפרש רע ורע מאוד אצל אנשים רבים. אולי אחד או שניים יטרחו להילחץ מהודעה במשיבון שאומרת להם שהם לא יזכו לחיי עולם הבא אם ימשיכו לחלל שבת. לא אחד ולא שניים אלא רבים מאוד יוקיעו משוררת שבהשקת ספרה נוכח יצחק לאור..

בעקבות העברת מספר הטלפון שלי ליצחק לאור אני לא יכול להשאיר את הדברים תלויים באויר וזו תגובתי.

תגובה אחת to “תגובה "להזכרת מעללי" לרשימתו של יצחק לאור בעיתון העיר”

  1. Tamuz Ehud Says:

    אידיוט

כתיבת תגובה

